رمان جدید
رمان جدید

ســـــــــــــــــــــــــــــلام

دوستای خوبم  یه رمان جدید ودرحال نوشتن هست به اسم "ته جاده ی عشق" این رمان رمانی عاشقانه طنز وخیلی قشنگیه که قسمتی از رمان و نویسنده تو انجمن رمان نویسان گذاشته بود من که خودم همون قسمت های اول وخوندم واقعا قشنگ بود اینم جلد رمان که توسط خود نویسنده تهیه شده  اگه رمانی متفاوت میخوای بزودی در:

www.98tia.LXB.iR

 

 

     قسمتی ازرمان:

دینگ...دینگ...دینگ

اه صدای گوشیم بود دستم ودراز کردم وگوشیمو از رومیز کوچیکی که بغل تختم بود برداشتم صداشوخفه کردم وبه برا پنج دیقه دیگه ....

آنیا...آنیا دِهّ پاشو  ببینم مگه دانشگاه نداری سه ساعته  منتظرم –من:اه این کیه دیگه بااین صداش –آرمین: آنیاپاشو دیگه تاسه میشمرم نیای میامااااا –من: وای آرمین(برادر چیزم که بگم خداچیکارش کنه کله صبحی)یه روز خواستم برسونیم دانشگاه نگفتم که بیای مثل خروسا عر عر کنی!!!(اشتباه نشه ها!!خروس عرعر نمیکنه خخ-)

 



موضوعات: رمان , ,
[ شنبه 10 مرداد 1398 ] [ 21:45 ] [ admin ] [ بازدید : 502 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
ساغر 15:12 - 1394/5/12/1
من نصفش ورفتم تو سایت رمان نویسان خوندم فوق العاده قشنگ بود یعنی بگم عالی بود

مهتاب 22:01 - 1394/5/10/6
سلام admin
وبلاگت خیلی خوبه درسته تازه تاسیسه ولی قالبی که درست کردی خیلی قشنکش کرده راستی اگه رمان ونویسنده گذاشت لطف کن هرچه سریع تر بزار به نظر میاد خیلی قشنگ باشه تعریفشم خیلی شنیدم ممنونتم
پاسخ:باشه حتما زود تر میزارم. ممنون که سرزدی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
رمان 180 درجه (1394/05/10 )
رمان جدید (1398/05/10 )